maanantai 4. elokuuta 2014

Ryuko Matoi osa 2

Ja näin jatkui Rykon asun tekeminen:


Aina pidän niit nuppuneuloja suussa. Ihme etten oo vielkään vahingossa nielassu yhtä. Ja mä välillä nupitan samalla kun asu on päällä (tässä tapauksessa sukka).


Ja taas vaihteeks oon onnistunu nupittamaan väärään suuntaan nuppineulat. Teen elämästäni aina hankalampaa. Ja miksi en nupita sivuttain? Koska liian monta neulaa katkennu sen takia. Pelottaa ajaa niiden yli.


Ja se tunne kun puolasta loppuikin lanka ja ehdin jo luulla että sain ommeltua loppuun asti.... Ja ei kun puolaamaan ja uusiks ompelemaan.


Nyt on puolattu ja muistakaa käyttää nuppineuloja. Itse en jaksanut koska olin liian laiska vihainen.


Kun olen ommellut toisen puolen kiinni, kuumaliimaan toisen. Tämä on mun tyhmä tapa ratkaista saumattomuus. Älkää tehkö perässä.


Itken verta tuon jo kiinnitetyn kolmion takia, koska sauma näkyy. Päädyin sit purkamaan sen ja liimaamaan kiinni. Siihen jäi jäljet ja en nyt sit tiedä mitä siitä hyödyin... Mutta näin kiinnitin tuon irtonaisen kolmion:


Eli ensin ompelu ja sitten loput kuumaliimalla.


Nupittamista tyylillä.

No voi kettu tein sen taas! Nuppineulat vääräss suunnas


VOI KETTU täs kohtaa mul meni hermot hameen kans kun en osannut ommella oikein ja en osannut ees korjata ja kaiken lisäksi eivät sivuista enään pysyneet ylhäällä, joten pitää liimata ihoon kiinni ennen ku menee coniin.


Noni hienoa se on kamala. Ja miten niin ompelin keskellä yötä? Eiköhä siirrytä siihen scissor bladeen:


Mulle löydettiin täydellisen söpö kynä.


Iskä leikkas tän kysymättä haluanko mä tehdä :'D No jaa, samapa tuo.






Sain jopa haavan hiomisprosessin aikana.

Täst kuvast ei saa mitään selvää </3

Shhht ei mul mitään dakimakuraa ole
Ens kerralla jatkuu taas~

Bonuskuva:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti