maanantai 29. syyskuuta 2014

Seuraavat suunnitelmat

Yukicon tai Frostbite tai Ropecon tai jotain 8D

Seuraava coni on ehkä Yukicon tai Frostbite, saapi nähdä menenkö kumpaakaan. Ainaki Yukicon olisi mukavan lähellä ja ei tarttis tuhlaa rahaa hotelleihin. Sinne olen miettinyt tekeväni ihanan OC:ni Miken. Silloin kun olin juuri keksinyt hahmon olin ihan "jeejee cossaan tätä" ja nyt vuoden jälkeen oon ollut vähän "HNNNG enpä tiedä en haluais" mut koska olen jo aloittanut niin teen sen myös loppuun asti.


Ja koska rakastan verta... Teen hänen psykoversionsa ensin. Ja kaiken lisäksi se tulee halvemmaksi! 8D Köyhä työtön kun olen hehe... Ja mä rakastaisin pitää noita piilareita. Tosin pelkään et kun Tokyo Ghoul on nyt tullu ja on jopa suosittukin, niin et joku luulee että olen siitä kopioinut kaiken -___- Hänkin nimittäin on kannibaali. Mutta ei, en ole. Voin sanoa että keksin tuon ennen kuin Tokyo Ghoulista tuli anime tai edes ikinä kuulin sen nimeä.


Häntä oikeastaan vois melkeinpä kutsua painajaiseksi, vaikka onkin ihminen. Hänellä vain on.. uh.. some serious problems 8D Ja olin myös miettinyt tekeväni tän cossin vasta sitten kun tyyppi ilmestyy sarjakuvassani, mut meeeh.. se meni vähän päin puupökkelöitä kun ystäväni sanoi, että hän aikoo cossata enkeliä ja olin ihan... YHTEISKUVA KIITOS! Et arvaakaan kuinka paljon yhteistä tällä on henkimaailman kanssa. Ehkä minäkin joskus enkeliä cossaan niin coolia olisi ;A; Armoroitu enkeli, oih <3


Emily ihmettelee mitä mä taas teen

Joop eli olen oikeastaan ostanut myös takkiin kankaita samalla kun ostin Judaliin kankaita. Ja keltainen kauluspaita on mun kirous... Eikö olisikin vain helppoa, että ostais valmiin keltaisen kauluspaidan niin ei tarvi itse ommella? VÄÄRIN niitä ei löydy edes eBaysta koska keltaisia. kauluspaitoja. ei. ole. missään. Joten, ostin joskus back uppina jos en ikinä löydä sitä saakelin paitaa mistään kaupasta, värjään valkosesta. MUTTA olen hukannut sen valkosen kauluspaidan jonnekin hahahahahahaha-haaa... Pitää säästää rahaa uuteen -____-

Mahdollisesti Desuconiin

Seuraavana suunnitelmana olisi tehdä Hatsune Miku (ver. Splatter Party) Desuconiin ja vieläpä ryhmäesityksenä pikkusiskoni kanssa. Hän aikoo olla Utaloid, Electrolysis. Arvaa kuka joutuu ompelee myös siskon asun :333 Ja oh nom mä niin haluan sen moottorisahan tähän kans owo

Miku:


Electrolysis:


Jos haluat kuulla kappaleet, tässä on:
Miku - Splatter Party
Electolysis - Splatter Party

Mahdollisesti Traconiin

TEAM FORTRESS 2 TIME! Sinne aion tehdä Sniperin koska musta ei yksinkertaisesti ole Heavyksi tai mikskään muuksikaan... Isosisko aikoo olla Scout ja pikkusisko Pyro. Saadaan tästäkin sitten jonkinlainen tiimi aikaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti